Varför?

Varfär måste alla vara så trångsynta? Jag vet inte hur många kommentarer som tydligt har tagit avstånd från kärleken. Varför kan inte människor acceptera att alla är olika? det gör mig så ledsen att få sån här feedback på min blogg. Om ni nu älskar Justin så mycket, varför kan ni inte acceptera honom som han är? Ni vet väl att Jonas är en verklig person? HUR TROR NI HAN KÄNNER? Han har faktiskt också känslor.

Ja, Justin kanske är "gay", men han är ju fortfarande Justin. Som vi älskar. För den han är. Kan ni inte acceptera det är ni inget riktigt Bieber-fan. 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Håller helt med. Justin har redan tillräckligt med krav på sig i och med sitt kändisskap, varför klanka ner på hans läggning? Elakt......

2011-01-19 @ 14:00:15
Postat av: Anna-Maria

Jag håller med. Vi borde alla bara acceptera Justin för den han är.. Han är snygg och snäll ändå!

Och precis som han sjunger i sin nya låt "never say never"

Never say gay!

2011-01-19 @ 14:18:27
Postat av: idaaaaaa

asso jävla idiot haha

snacka om att inte ha något liv...

idiot du måste gilla kändis kukar du?

2011-01-19 @ 16:15:44
URL: http://fame.devote.se
Postat av: bieberlovestories

Skit i alla dumma kommentarer. Det är ju bara en novell, och i en novell kan allt hända.

Ni gör ett sjukt bra jobb! :)

2011-01-19 @ 21:39:03
URL: http://bieberlovestories.blogg.se/
Postat av: Felix

Jag tycker din blogg är jättebra! och upphetsande..! sluta aldrig skriva, du skriver som en ängel <3

2011-01-20 @ 13:19:56
Postat av: Alice

Jag tycker du ska skita i vad alla dumhuven säger! din blogg är bättre än allas och sluta aldrig skriva!!!!!!

2011-01-20 @ 13:20:58
Postat av: Ananaz

Jag tycker vi glömmer en viktig person i denna diskussion. Jonas. Hur känner sig han? Alltså om han är, som ni säger, en riktig person borde han känna sig kränkt oavsett hans sexuella läggning. Har ni tänkt på det?



Förutom det skriver ni en otroligt verklighetstrogen blogg! Ni har verkligen talang.

2011-01-20 @ 15:53:59
Postat av: -

Asså de finns en mycket bättre blogg BIEBERSTORYS.BLOGG.SE!!



men jag måste ändå säga att du skriver ganske bra, men justin äe juh inte gay i verkligheten?

2011-01-20 @ 20:08:12
Postat av: Anonym

Eller huur ni missar lixom en viktig sak..han är inte gay inte för att jag har ngt imot det..

2011-02-08 @ 19:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0